Torsdagskväll :)

Så nu har jag tränat med tjejerna, mkt trevligt.
Lite synd att det vi inte är så många kvar bara...

När jag kom hem åt jag äpplepaj hahah efter träningen, tjockis jag vet (A)
Sen fastna jag framför tv:n AUSTIN POWER :D kommer ihåg när jag var liten
och jag alltid ville se på den hos lisa, det var tider det.

Så nu sitter jag och skriver kvällens sista inlägg, för efter jag är klar ska jag ta en dusch
jag är seeeg jag vet, och efter dushen blir det mera tyska plugg, jippie!! -.-

Imon så äre fredag och då är alla problem borta ( kan jag väl få tro för några sekunder ? )
Förutom prov så blir det en softish dag, puss på det!

nu måste jag kila, pussen // Raihno

Kommentarer
Postat av: julia andersson

ska det inte stå torsdagkväll ? :)

2009-09-17 @ 23:38:10
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

oj hihi, jo det ska stå tordagskväll

men jag var nog lite trött när jag skrev det (A)

2009-09-18 @ 16:24:16
Postat av: sandra

HAHAHA TORSDAGSKVÄLL ÄNDRA BECCFIS !

2009-09-18 @ 18:13:08
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0