Plugga plugga plugga!

Usch, jag hatar verkligen att plugga :/ finns mkt som jag hatar
men inget som jag tänker ta upp här

just nu sitter jag och tjockar mig med glass :$$.
hihihi idag tog vi skolfoto,  jag blev inte bra! nått som är säkert iaf.

Snart ska jag vara duktig och hänga uppa tvätten åt pappa, sen blir det plugg.
dagens outfit kommer upp i detta inlägget också. Imon fyller min lilla skrutta 4 år
GRATTIS LILLASYSTER :D:D (LL)

träning imon också, sover nog över hos mamma sen. Nu kan jag inte skriva mer,
plikten kallar, puss och smek säng lek :$$

Pussen // Raihno ;)



Jeans jacka
vit klänning
svarta tights
vita converse
svart "skin"väska
2 silver armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0