Sjuk igen!

Hopp, då var man sjuk igen, jippie !

Slapp dag också. Först skolan där vi bara hade so, historia hela dan. Bara vi och 9g på hela skolan
det var väldigt skönt och väldigt tyst. Kollade typ på film hela dan. Någon film om andra världskriget
hur judarna blev tvugna att leva, eller inte leva kanske man ska skriva.

Efter det gick jag hem till sandra där jag var duktigt och tvingade hon attt hjälpa
mig laga med till oss, blev pommes frites, bearniessås och kycklingfileér, MUMS!

Sen kom lilla Julia , men hon stack lika fort som hon kom, senare kom Victor och Amelia.
Tänkte gå till backavallen, men den sega lilla svampen orkade såklart inte. Ist gick jag hem till
mamma tänkte packa ihop lite saker eftersom vi ska paddla med skolan imon och jag ska sova hos
älsklingskusin inatt. Men såklart som vanligt fastande jag framför datan hihi!

Inte så många läxor denna veckan det gillar vi, och en efterlängtad studiedag på fredag, har ju gått i
skolan i 3 hela veckor så det var på tiden :)

Det dåliga med denna veckan är väl att jag har fått ont i halsen och lite i örorna ?
fast vecka är ju inte slut än, nyss börjat. Så det blir säkert bättre.

Sköt om er nu, pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0