sjuk :/

Hatar är ett starkt ord, men jag verkligen hatar alla föskylnigar.
Hatar att var sjuk. Hoppas det blir bättre imon, får väl vara hemma och bara
ta det lugnt idag. Skönt med studiedag imon, så jag får sova ut!
Och sen när jag vaknar ska jag sätta på högsta volym på stereeon och dansa runt
helt ensam i mitt hus :D

Imorgon får jag se vad jag hittar på, om nån vill göra nått så är det bara att höra av sig.
Ni har mitt nr ;d Annars blir det väl att jag är med tjejerna.

Gick hem vid 12 från skolan,  mådde jätte dåligt, ont i huvudet, halsen, svimfärdig och
helt seg i kroppen. Men efter lite hostmedicin och alvedon mår jag bättre.
Sen jag kom hem har jag bara suttit framför tv:n, somnade nästan i soffan.
Gick och gjorde lite varmoboy och vaknade till lite.

Ska snart hem till pappsen, skriver mer senare idag

Pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0