solig dag !

Hejsan hoppsan :D

Idag är jag på jätte bra humör. vet inte varför, men allt känns
så underbart, så den som förstör min dag... ! hihi

Solen skiner, jag är pigg, och min förskylning är nästan borta.

Min dag idag kommer nog innehålla lite av varje, först ska jag äta frukost
sen när pappa och angelica kommer hem ska jag passa angelica och hennes
kompis alma, när pappa handlar tror jag. KUL! -.- men iaf efter det fixar jag
mig och sen drar jag till ampee tror jag :)

Och imorgon har jag match och sen kalas för akke, vi får ju se hur det går
på matchen, eftersom jag är sååå vältränad. Men det fixar sig nog. Får
vi hoppas iaf, haha!

väntar bara på att min knasunge ampee ska ringa mig nu :)
ha en fortsatt bra dag, pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0