sömntuta :$$

Hejsan hoppsan, nu vakande jag ur min sköna sömn. F*an vad skönt det
var att sova. Älskar att sova. Jag fick mina popcorn och mitt te, och vatten.
Annars blir popcorna väldigt saltigia. Jag la mig i min säng och kollade på filmen.
Den hette "falskmyntarna" ( Die Fälscher). Jag hann se typ 50 min, sen däcka jag.
hahah så trött var jag. Så sov jag i nästan 4 timmar.

Filmen handlade om en kille som satt i koncentrationsläger under andra världskriget.
Han tryckte falsk dollar och pund till nazisterna. Kanske inte låter så intressant men det jag hann
se var iaf bra. Att man kunde vara så grymm som nazisterna var, fattar inte att man kunde vara det.

Nu ska nog gå ner och kolla när middagen serveras, är lite hungrig..åt senast halv 11.
Sen ska jag ringa ampee eller nån och höra vad som händer tooo night.

Synes och höres sötnosar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0