Söndag :)

Och nu har ännu en helg glidit förbi, skolan imon då. Jippie ! -.-
Igår schlaffa jag hos ampee, my love!

så igår på kvällen när jag var ute med några kompisar, satt och snacka, hade
det trevligt. Så ska såklart några komma och förstöra. Två killar kommer på en moppe
hoppar av och börjar skjuta med soft airgun, moget! Vi hade inte ens gjort något, haha
orka att man inte har nått roligare för sig på en lördagskvälll än att komma och sjkuta med
en soft airgun, sikket liv (Y) !

Iaf nog pratat om det, idag hade vi match. Duktigt kämpat allihoppa, räckte tyvärr inte till
men det gör inget. Min först match på 4 månader ?!! (uppehåll & sjukdom) Sen efter matchen
så blev det skynda skynda hem. För vi hade släktkalas, för angelica då. Det blev nån tacos-gratäng
eller nåt och karuselltårta, yeay tjockis  yeay! :D

Nu har alla åkt hem så nu är jag ensam igen, buhu. så nu får jag väl sätta på en
film eller nått annat mysigt. Eller så gör jag no-läxan som jag kom på att vi hade nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0