Söndagsmys

Tack för en lyckad kväll igår med sköna personer och älskvärd musik!
Längesen nu, får göras om. Tack vikke för vi kunde vara hos dig.
nog om det

Söndag idag då, sov över hos vikke igår, tog bussen till skälltorpsvägen
mötte upp ampee och sandra, satt och snacka en stund sen körde ampee hem mig.
Bytte om till myskläder från klackskor och lackleggins, det gillar vi!

Nu sitter jag och väntar till sötnosen ska komma sen ska vi kolla på film och tjocka oss med
cola och godis. Mi like!

sen kommer kusin hit så ska vi göra klart våran muntliga so redovisnig.
En slapp dag kommer det bli med andra ord. Som alla andra söndagar ungefär.

Ha en förtsatt bra slappsöndag, uppdaterar mer ikväll.

och till sandra, om jag skriver xxxx kanske det har en mening ?
att ni andra inte ska förstå, hahah sötnos ;) då säger jag ju inte vem det är.


Kommentarer
Postat av: sandra

becca in my ass :D

ahhahahhahah,

xxxx = EMMA ELSA ALCÈN !

men ta't lugnt alla, becca går inte på tjejer !

2009-09-27 @ 16:16:11
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0