Tisdag :)

Så var det redan tisdag, igår fyllde bästavän 15, grattis till henne.
Firade hennes födelsedag med några kompisar, mysigt.
Sen sov jag och ampee över.

Idag är det som sagt tisdag och jag hinner egentligen inte uppdatera min
blogg men jag måste. så det får bli ett kort dåligt inlägg. Idag blir det
plugga, plugga och åter plugga, 2 prov denna veckan , kul !

Imorgorn blir det skolfoto, och jag vet inte vad jag ska ha på mig! PANIK
så mycket saker just nu, hinner inte med. Hm...men jag fixart ;)

Jag saknar medvind, när ska det vända? ska sluta hoppas. För det kommer aldrig att hända!

Alltid när man är som lyckligast, ska nått förstöra ! JA, tack så mkt säger jag bara.

Nu måste jag plugga, Pussen // Raihno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0