Tråktisdag!

Nu får man njuta av september för snart är det oktober. Nya tider.
Då ska jag verkligen lägga all skit bakom mig! och göra det den här gången.

Idag har jag vart i skolan som vanligt då. Orkade inte gå strimman, hade inget att
göra så tyckte det var onödigt. Gick hem till amelia istället. Läste lite svenska, åt några
mackor sen somnade jag på hennes soffa. Och julia märkte inte ens att jag försvann från köket
där dom satt och nörda data..buhu :(

Men runt 4 vakande jag till av att jag kom på att jag hade glömt träningskläderna i skolan. Och vi
skulle gymma klockan halv 5. Som tur är har jag ju så snälla kompisar som hjälper mig. Så emma
skjutsaed mig till skolan sen åkte vi till sportlife. Body pump idag. jobbigt! jag kommer ha träningsvärk
i armarna imon.  Nått som är säkert.

Imon blir det rastaurang med älkslingen emma , puss på det! Får ta lite bilder som kanske jag lägger
in på bloggen, who know ;)

Blir nog inget mer bloggande förrän imorgon kväll då, om inte nått ikväll.
Ska söka lite om 2:a världskriget nu. Har muntlig redovisning imon. hm.. hur ska det gå ?
lycka till till mig haha !, ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: juliaa.

SV; hahaha jag är helt slut ! &träningsvärken börja smyga på mig smått nu känner jag också ;o

SJDÅ ?

2009-09-29 @ 18:45:13
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: sandra

snart är det ny månad ja becca ,

då lägger du allt bakom dig .

MEN ska också se till att det inte blir

något att lägga bakom sig till nästa månad igen ;)

2009-09-29 @ 19:52:52
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/
Postat av: sandra

SV; HAHAHA alla e så dumma :d

älskar dig med fisrumpa (L)

2009-09-29 @ 19:54:06
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0