Trevlig dag :)

Nu var det längesen jag uppdaterade, tror jag. hihi

Iaf Idag så vaknade jag upp hos Amelia, kvart över tio väckte hon mig.
Åt frukost gjorde iordning oss, hämtade ut biljetterna till bion, träffa sandra vid
backaskolan och gick sen hem till kennan. Där vi kollade på vår duktigta Robin som
spelade ishockey PÅ TV :D:D(LL). Deras lag kom tyvärr bara till semifinal, men imon
blir det macth om bronset, och det ska dom ta, lycka till nu killar!

Efter vi vart hos kennan åkte jag och Amelia hem till min pappa, fixade oss,
åt Middag sen bar det av in till stan. Vid Centralstationen Mötte vi upp Emma, Julia och
Sandra och tog spårvagnen till bergakungen.

Efter bion tog jag och Amelia bussen hem, Tack för en lyckad dag älsklingar!<3
Tänkte berätta om morgonendagen men Svampen vill kolla film så..
hennes önskan är min lag (A) hihi NOOOT :D

Men godantt allihopppa
sov och fröm sött :)

Pussen // Raihno


Kommentarer
Postat av: juliaa.

Mysig dag med er, älskar er bästavänner <3!

2009-09-13 @ 13:49:55
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: julia andersson

vilken cool bild :)

2009-09-13 @ 20:27:26
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0