Trött -.-

Hej och hå vad trött man kan vara.

Det blev ingen springning för mig idag, var alldeles för trött.
suttit framför datan typ hela dan.
Fast lite duktig har jag varit, jag har läst ut en bok som vi skulle
läsa i svenska. Fast nu kommer jag ju inte komma ihåg vad den handlar
om när vi ska skriva en recition eller vad det heter, hihi ! whatever

Den handalde iaf om en kille som var olyckligt kär, den stackarn!
det är bara att lyfta på hakan och sikta mot bättre tider...
boken hoppade mellan tiden väldigt ofta så det gäller att  vara vaken.

SKÖNT med en slappisdag,

-mjuk säng
-ingen stress
-gosiga kläder

det enda som saknades var godis och en liten kompis :/
menmen man kan inte få allt här i livet.

Nu dör min mage snart av hunger och det vill jag inte så får gå ner
och se om det finns nått som duger för min lilla mage.

Pussen // Raihno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0