Utekväll

Efter ehm myskväll ? med emma alklen så blev det utgång
till vårat "hood". Ohja vi är sååå tunga väger säkert 90000 kg!!
så akta er alla säger jag bara ;)

Hahah skämt åt sido, vi var ute en stund, fick ge robin en grattiskram eftersom han
är lite efter oss andra och fyller 15 idag, Grattis :D(LL)

Inget speceillt händer i mitt liv just nu, så vet inte riktigt vad jag ska skriva.
eller just det, på fredag ska jag och emma åka upp till sthlm.
ska ta ledigt från skolan, hoppas vi får bara , haha !

Snart ska jag skriva en recention ? om "hjärtans fröjd" svenska uppgift.
Sen blir det dusch och soooova , börjar 9:20 imon, det gillar jag muscho !

Ni får alla ha en jättebra söndkväll , och om ni undrar vrf sandra kommenterar massa
konstiga saker på min blogg. Får ni fråga henne, jag vet inte vad hon håller på med.
No-lifer ? mayby, puss baby


Kommentarer
Postat av: sandraa

vart e bilderna baby -.- ?

2009-09-27 @ 21:25:30
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/
Postat av: sandraa

vart e bilderna baby -.- ?

2009-09-27 @ 21:25:40
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0