All by myself

Färdig med städningen.

Minus en timme då. Blev klar runt nio. Sen dess har jag kollat lite bloggar, fixat med bilder och lyssnat lite på musik. Uttråkad för typ första gången på länge nu, höhö. Några av mina kära kompisar är på bio, andra är ute och busar lite här och där. Min lilla söta bitch är också ute någonstans med några kompisar. Alltså är det bara jag alldeles ensam.. buhu. Men jag ska inte klaga. Får väl gå och lägga mig tidigt eller något istället. Eller hitta på något kul, klockan tio på kvällen.. eh glöm det. Jag lägger mig.

Nu är jag så trött så jag sitter och skriver med mig själv till er. hahah. Jag ska nog sluta. Om jag inte skriver mer ikväll, godnatt .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0