Allt är jag duktig ! :)

åh vad jag känner mig duktig !

Kom hem för en stund sedan från robin. Efter skolan åkte jag och Emma hem till pappa en runda och såg till att huset vari top skick när pappa kommer hem. Direkt efter det åkte vi till robin där han så snällt gjorde pannkakor till oss, världens bästa pannkakor !

Men vid fem var vi tvugna att gå så då tog vi moppen hemmåt, eftersom jag har världens snällaste sötnos till kompis skjuttsade hon hem mig. Nu när jag kom hem började att städa, det jag skulle gjort igår. Har till och med städat lite här på nedrevåningen, oj vad duktigt jag är, höhö.

Men nu ska jag fortsätta, ha en bra dag. Ikväll blir det desperate housewifes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0