At alcéns place

Godmorgon alla pigga varelser.

Nu har jag vaknat upp efter en skön sömn med Emma alcen i ansiktet och Daniela Gustin i samma säng. I går var vi i kärra och hade myskväll med några filmer. "american virgin" , "björnbröder" och "hitta nemo". Vid tolv, när sista bussen gick drog sig Julia och Sandra men vi var ju så dumma så vi stannade kvar, höhö. Oliver skulle betala taxi men vi ringde Janne istället så han kom och hämtade mig, danni och emma.

Kvar blev då mathias, oliver och jesper, stackars killar. Och stackars lilla danni som ville så gärna sova över. hehe.

Nu har jag iaf ätit frukost och hunnit duscha. Om en kvart kommer mamma och hämtar mig, för vi ska på bio. Alice i underlandet. Jag har velat se den länge så det blir nog skoj :) ! Så jag måste nog lägga på ett kol nu, skriver ikväll. Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0