Dumma väder

Har varit hemma drygt en timme nu.

Fick gå hem enda från skra bro. Och det ösregnade..buhu jag blev jätteblöt. Men jag överlever. Nu har jag ätit lite också så jag är på lite bättre humör. Ni som känner mig vet vilken bitch jag kan bli när jag inte har ätit, höhö.
Tänkte vara lite smart och skriva ett inlägg innan christoffer kommer eftersom att han vill att jag ska vara med han när han är här. Men såklart fastnade jag med massa andra saker och precis när jag skulle börja skriva så knackar någon på dörren. Gissa vem.

Nu får jag väl sluta då, ha en underbar långfredag för det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: JULIA

nej det tycker jag inte ;o!

2010-04-02 @ 17:10:46
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0