,

Godmorgon

Nu är min hals mycket sämmre och hostar hela tiden. Igårkväll kunde jag inte sova på grund av det och av en annan sak som jag inte tänker ta upp här. Nu ska jag bara äta frulle och fixa mig sen drar jag och ampe till backaplan och äter oss tjocka på donken, höhöh. Eller inte.

Sen ikväll blir det vattengympa med handbollen, roligt att göra lite annorlunda saker. Sen sover jag hos ampen aka stornäsa ♥♥

Anledningen av att jag vaknade såhär tididgt när jag gick och la mig halv tre, var för att jag fick ett samtal klockan nio. Nu ber jag dig, snälla snälla snälla gör aldrig om det. Du lovade mig en sak, men du höll det inte. Och se nu hur det gick.. jag har varit orolig hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0