första april

Har ni gått på något skämt idag ? eller har ni själva sagt något ?

Jag lurade iallafall några av mina kompisar att jag och min kille hade gjort slut. Men det är klart att vi inte har. Aldrig . Annars var dagen ganska bra, matte sen stack jag iväg till ett möte, sen blev det tyska, bamba och till slut musiklektion. Jag stannade kvar lite i skolan för att hålla amelia och emma sällskap innan dom skulle ha utvecklingsamtal men när emma var inne så låna vi hennes moppe, och issa, sandra och ampe körde hem mig hehe.

Så nu sitter jag här och skriver, har bytt om till handbollskläder. Ska bara äta lite sen vid sex drar jag mig mot träningen, eftersom den börjar halv sju idag.

Imon är det långfredag och det är lika med ledig från skolan. Så då ska vi göra påskpyssel, höhö. Kvällen ska jag umgås med min sötnos och han sover också över. En mysig början på ett efterläntat lov.

Nu ska jag kolla lite bloggar, ciao



mallorca - 09 (ignorera min cp-arm )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0