Godmorgon alla nyvakna ! :)

Igår blev det ingen uppdatering för att hela dan var jag borta, kom hem vid nio.

Då ringde jag min lilla boy, jag satt och snacka med han i en och en halv timma, försökte plugga lite matte också. Sen helt plötsligt var klockan elva och jag kände att jag var tvungen att sova. Så som sagt hann jag inte med så mycket igår kväll.

Min dag igår:

Först gick jag till um, sen tillbaka till skolan, där vi hade två lektioner. Efter det blev det stan med emma, räkmacka♥, efter det satte vi oss en stund på lejontrappan och sola i den sköna solen. Men Det räckte inte, vi ville bli bruna, så vi åkte till sportlife och solade.

Sen gcik vi hem till emma, åt middag och hämtade moppen. Med den körde vi till lindholmen där vädret var underbart, men lata david orkade inte åka dit så vi träffades vid älven. Men där var det så kallt så vi åkte vidare upp till backatorp, kollade vickes gravplats, knackade på hos peter, stannade sen en stund och var med peter och micke vid regnskyddet. Men det va rlite tråkigt så jag och Emma åkte vidare våran tur till backavallen där vi kollade fotboll. Och hisings backa if vann !! :D

Sen körde då Emma hem mig, och idag ska jag vara i skolan till kvart i fem , jippie. Först demokratidag, sen no, so & matte. Till slut utvecklingsamtal !

Nu måste jag sminka mig och äta frulle, ciao





converse
lackleggins
vitt linne
smycken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0