Hos dampe

Hejsan hoppsan.

Idag har jag inte suttit still mycket. Först åkte jag och Amelia på ett ärende vid ett tiden. Var klara runt halv två, då stressade vi för att följa med våran kära vän sandra till odontologen, där hon fixade räls där nere i munnen. så söt.

 När jag och amelia suttit och väntat en timme på sandra var hon äntligen klar och då rusade vi vidare i regnet för vi såg spåris som vi skulle med. Brunnsbo blev nästa stop där vi sen skilde på oss. Jag och dampe åkte till biskop och träffade min sötnos. Sandra stack hem. Vid fem åkte jag och dampe tillbaka till backaplan åt donken sen hem till mig och packa, sen hämtade snälla sussie oss. Nu är vi finally here.

Om en stund ska vi till emma och sen blir det träning i kärrabadet. Hörs ikväll !
Rörig dag med andra ord, behöver jag verkligen träna ?


Och just det, jag och amelia cyklade idag till havet :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0