In tha kicthen

Kom hem runt halv tio, gick in i duschen direkt.

Skönt att få av sig alla kläder som luktar rök och få bort lukten från kroppen och håret. Men det är väl sånt man får tåla när man grillar. Gott var det iallafall. Och nu på slutet var det riktigt trevligt. Vi dansade sittandes och sjöng med i nästan varjelåt. Vi grillade marsmellows och krov. En jävligt mysig kväll med andra ord. Det enda som man kan klaga på var att det blåste väldigt mycket i början. But so what !

Nu ska jag götta ner mig i sängen, nyrakde ben, nån mysig film och en kopp te + huvudvärkstablett. Mums ! (utan huvudvärkstabletten då) Sen blir det sova. Imon ska jag träffa älsklingen, om han har tid... Annars blir det väl vara med mina änglar.

Skriver mera när jag kommer upp till rummet där min lilla dator väntar på mig, ska bara koka te. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0