Måndag 12/4

Hemma igen efter en ganska lång skoldag. Och dag för den delen.

Slutade tio i tre. Tog bussen hem, satt mig på altanen med malin och schtekete lite i solen. Satte mig framför tv:n och började kolla på förhäxad, men blev så rastlös så jag ringde emma. Vi bestämde att vi skulle äta glass på triumf på backapaln så så fick det bli, malin hängde även med. 

Efter en stund, runt två timmar, då hade malin gått och vi rullade vidare till sägen där sandra plockade upp oss med moppen. Sen tog vi moppen till älven. Ett väldigt mycigt ställe måste jag säga.  Sen åkte emma och amelia hem på emmas moppe och sandraälskling skjutsade hem mig. 

Nu har jag precis ätit middag och ska börja plugga lite matte, om jag orkar höhö. Det blir iaf "håkans bar" på tv.

Skriver mer ikväll. Och jag vet att det blir ganksa mycket text, men det är bara för att jag inte hinner/kan blogga så mycket mer när jag går på skolan och är upptagen på eftermiddagen.

Puss 


Kommentarer
Postat av: JULIA

förhäxad, det gillar vi!

2010-04-12 @ 22:43:24
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0