Påskafton

svar till jossan:
låten som jag lagt in i inlägget "kom tillbaka" är 2pac - ghetto gospel.
Det är en jättefin låt som berör mig väldigt mycket.
Beklagar om din vän med <3

Hejsan, till roligare saker nu då. Vädret är underbart. Solen skiner och våren är här.

Igår tillbringande jag mest min kväll i sängen. Var nere och åt sen upp igen. Vi kollade film och myste. Och imorgon har vi tre helt underbara månader. Då ska vi äta middag med kusin och han som inte har alla hästar hemma, haha.

Idag blir det att vara hemma och sen klockan sex ska vi på middag. Har precis duschat och ska snart ta på mig vad jag ska ha inför kvällen. Christoffer gick runt tolv, så bara en stund sedan.

Nu ska jag läsa lite bloggar, och just det ja, minibull och åberg är ju tillsammans nu ! All lycka till er sötnosar



Kommentarer
Postat av: amelia

naaaaaaaaaaaaw tack älskling !

grattis till er :D

2010-04-03 @ 13:37:10
URL: http://ameliaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0