shoppingtime :) !

Hemma igen efter en lång tråkig dag.

Måndagar är så långtråkiga, slutar ju tio i tre. Usch och fy och blä. Nu är jag iallafall hemma så jag kan sluta att klaga. Min dag idag består av att städa rummet, plugga och vara lite med älskling. Skulle egentligen till pappa idag, men han är i egypten och skulle kommit hem på tisdag men eftersom den jävla vulkanen på island skulle få ett utbrott kommer han först hem på onsdag, min lilla pappa ♥

Nu till en helt annan sak, jag är såååå jäkla shoppingsugen. Det är massa saker jag "behöver" också. Så jag får väl dra med mamma någon dag hon kan och shoppa en hel dag. Det är sällan jag umgås med mina föräldrar en hel dag, så det ska jag nog göra.

Snart kommer christoffer så jag får väl sluta skriva och börja städa lite, ciao ciao

förlåt albin om mitt inlägg blev lite långt. :(


Jag och kusin på midsommar, och min fula orangea naturliga hårfärg !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0