slav - Söndag

Sorry för dålig uppdatering men imorse gick vi upp åt frukost, sen blev det att börja med trädgårdsarbete direkt.

Vi har hållt på ända tills nu. Visst vi har ätit och fikat emellan men jag är helt slut nu. Fast nu måste jag tvätta och sen börja plugga, fan vad kul !

Lilla noffer var ju tvungen att gå ganska precis men vi får väl träffas imon igen och hitta på något annat än trädgårdsarbete, hehe. Fick min träning idag fast jag inte åkte till gymmet, och det var väl bra.  Så nu vet ni varför uppdateringen har varit som den varit. Nu måste jag tvätta och hoppa in i duschen om jag ska hinna med allt.

Hoppas ni haft en bra dag iallafall ! :)


Kommentarer
Postat av: JULIA

hahahaa becca fick träning genom att knulla med kigge :D:D:D



men kan jag få lägga ut den på min bloggish? (A) skriver att du gjort den och länkar såklart :D

2010-04-11 @ 20:47:00
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: JULIA

hahahah men det var sanningen eller hur :D



tack <33

2010-04-12 @ 19:59:43
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0