Snart valborg, vår feelings :)

jag har inte varit så aktiv det sista och det beror på skolan, det är massa saker nu som ska fixas.

Betyg, läxor, prov och inlämningar hit och dit. Idag ska jag ta det lite lungt vara med älskling och läsa lite tyska och svenska. Så jag kan de bra tills på fredag.

Just nu åker christoffer och lämnar ett par nycklar till issa på skra bro, eftersom hon är lite klanitg och glämmer dom i skolan. Fast åt andra sidan var jag lika klantig som råkade ta med dom. höhö.


Såhär ser väderprogonsen för valborg ut just nu.

En sak jag längtar tills nu är fredag, valborg alltså ! . Den ska firas med mina älskade tjejer, dom jag trivs allra bäst med. Enda dissen är vädret om det skulle regna, men vad gör det när man har underbart sällskap, jo ingenting !


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fin blogg =) allt bra med dig?

2010-04-28 @ 17:48:14
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0