VALBORG !

Förlåt för dålig uppdatering den är kass, men jag har som sagt inte tid.

Det händer saker hela tiden. Nu har jag snart packat ner alla saker jag ska ha med mig till emma. Sen blir det bara att äta fruksot och dra till skolan.

Börjar halv nio idag på grund av att jag ska ha nationella prov i engelska. Skönt att ha alla engelska prov avklarade sen. Efter engelskan blir det tyska, sen en tre timmars håltimma. Efter det svenska.

När vi slutar åker jag och emma och solar, sen ska ampe, emma och jag fixa lite. Sen dara vi vidare till some place. Idag är ju VALBORG FOLK !! :D:D:

men nu måste jag dra mig, adios

jag sover hos emma, hon har inegn fungerande data så det blir nog ingen uppdatering förräns lördag kväll




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har sätt på någor bloggar att dom har fått skoltröjer tänkte att våran klass kunde gör det med allas namn på :D gå in på vi www.minitryck.se och ta upp det med alla andra :D

2010-04-30 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0