You say , go slow.

Godmorgon, eller goddag kanske. Ja, jag har sovit.

Jag satte på massa lugn musik så somnade jag till det, så jävla skönt. Hann sova i två timmar tills jag vaknade av mig själv och trodde att jag sovit bort dagen, hehe. Men nu är jag uppe iallafall, lite piggare men fortfarande trött.

Hade världens konstigatse och jobbigaste dröm. Jag var jätteledsen. Allt var tvärtom. Dom personerna jag aldrig pratar med dom var jättesnälla och hjälpte mig, pratade med mig så jag skulle må bättre. Och christoffer lämnade mig för att han trodde jag gillade hans kompis, hahah. Lite roligt eftersom att vi skojade om det på riktigt förut. Creepy anyway.

Just nu sitter jag bara och väntar på att några timmar ska gå, men får ändå ångest av att hela lördagen ska försvinna. Knepig situation, men det löser sig. Så länge kan jag lägga in dagens outfit. Have a nice day !






Dagnes outfit :

svarta tights, men ska byta till lack tror jag
blå klänning/tight linne
grå långarmad tröja
klocka
ring
armband
halsband

till det skinnjacka, converse och tjock halsduk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0