FFML, mitt liv är allt bra. När jag gick u...

FFML, mitt liv är allt bra. När jag gick upp kl 6 imorse tänkte jag att det skulle bli en bra dag. Lite småtrött tvingade jag mig själv ur sängen för att ta bussen till skolan, när jag vart 2 min i skolan får jag reda på att både tyskan och samhäll är inställda, det menas att jag har en håltimma på 4 timmar tills företagsekonomin börjar. Och det är ingen ide att åka hem och tillbaka eftersom det tar en timma, endast hem, så det blir helt enkelt att jag skippar den sista lektionen. Just nu sitter jag och ampe på bussen påväg till stan igen, det blir en tidig fika och lite julshopping idag istället. Ha en trevlig fredag alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0