I was careless, i forgott, i did

Jag måste nog ha världens interessantaste liv, jag gör så många olika saker varje dag. Depp, jag vet, men kan inte alltid vara glad.

Idag när jag kom hem blev det iallafall en lång varm dusch, efterlängtad eftersom det är istid ute. Jag hade inte på mig världens varmaste kläder, men inte kan jag komma i termobyxor till skolan... eller ?

Idag tänkte jag plugga lite matte, kolla igenom företagsekonomin och försöka lära mig lite tyska glosor, själv tror jag inte att jag kommer göra något, tyvärr.

Aja hörs senare, behöver mat. ♥


gott det skulle sitta med lite fika,
Detta var nog i somras när jag och emma gick igenom göteborgs många cafén ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0