Vad hände 2010 ?



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
nej, inte vad jag kan komma på nu.

- Höll du några av dina nyårslöften?

tror inte det nej, haha

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
nopp

- Dog någon som stod dig nära?
ja, en bästavän tyvärr :(

- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
mer sol, höhö

- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 januari ♥

- Vad var din största framgång 2010?
jag kom in på det gymnasiet jag ville och avklarat en termin, hehe

- Största misstagen?
att slösa mina pengar på skitsaker kanske ?

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
"bara" bihåls-och öroninflamation

- Bästa köpet?
gjort många bra faktiskt :P

- Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och maat !

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, mina underbara vänner och min gossepojkvän

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Bruno mars - the way you are
Daniel adams ray - gubben i lådan

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit ups and downs detta året. Både underbara och hemska
saker har inträffat.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden med min bästavän och tagit vara på sommarlovet.

- Vad önskar du att du gjort mindre?

tjaffsat, haha

- Var du kär i år?
ja, väldigt kär !

- Hur många förhållanden?
just one

- Favoritprogram på tv?
desperate housewifes, pensionnärsjävlar

- Bästa boken du läste i år?
kommer inte ihåg vilka jag läst..

- Något du önskade dig och fick?
"fick" världens bästa pojkvän, ja han är min bicth !

- Något du önskade dig men inte fick?
behålla vicke på jorden..

- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var hemma antar jag, det var typ ett år sen så..

- de bästa människorna du umgåts med?
my fantastic four, killen, min underbaraklass och sen alla andra underbara ♥
umgås bara med underbara människor (A)

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja...
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
sängliggande latmask :D

- Vad fick dig att må bra?
kärlek
- Vem saknade du?
vickeslicke pricke

- De bästa nya människorna du träffade?
the classmates !

- Årets sötaste?
jag ? höhö

- Årets största kärlek?
christoffer och pringles

- Årets bästa?
happieness with fantastic four


hur blev ditt år ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0