vilket liv ?

plugga plugga plugga !!!

Efter skolan åkte jag in till stan med Andrea som snäll kompis jag är, när jag var påväg hem träffade jag isspiss så följde jag med henne hem och packade som åter igen snäll kompis jag är. Kom hem runt halv 4. (slutade 11)

Sen dess har jag försökt läsa lite om den industriella revolutionen och frihetstiden, för det är så intressant. Tro inte att det är skolarbete, nej jag gillar att läsa om när tex mössorna tar tillbaka makten. Riktigt lördagsmys !

Det svåra är bara när min lillabror sitter vägg i vägg och måste berätta allt han gör näe han spelar wow till sin medspelare (han skypar). Så det jag hör när jag läser min interassanta text är, "du måste heela nu, nej men ta en priest, fast  attackpower är bättre". ehm hållkäften tack !

så nu har ni fått ett litet smakprov av min dag, resten ska bestå av index, potenser, likviditetsbudgeter, amortering, galna fruar på wisteria lane och sleeppietime.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0