Hello desperate housewife !

Gissa vad jag har gjort en ledig fredag på sportlovet. 

Jo jag har städat. Plockat undan överallt, tvättat, diskat. Ja det enda jag inte gjort är typ damsugit. haha. Men har man tråkigt så vad ska man göra. Och om jag gör det nu har jag det gjort, och slipper höra det vanliga tjatet "nu får ni hjälpa till, gör det, gör det... " Nu har jag verkligen gjort mitt. SKÖNT !

När sandra har slutat jobba får jag väl leta reda på henne och se vad vi ska hitta på, denna tråkiga vita fredag. Så länge ska jag kanske tappa upp ett bad och bara ligga och slappa, eller en snabb dusch. Har inte bestämt än.

En eller två saker jag verkligen längtar till är när jag flyttar hemifrån och sommaren då.

Men tänk vad skönt när man flyttar hemifrån. När man får stå på egna ben , göra allt själv. Jag är ett ganska kontrollfreak så jag kommer gilla när jag får göra allt själv. Tex tvätta så man vet var man har sina egna saker. Visst tvättar jag själv här hemma emellanåt också. Men jag vet aldrig var mina saker är. Och jag har ju skilda föräldrar också. Med andra ord vill jag bo själv och göra allt på mitt sätt. Det ska vara stilrent och allting ska vara på sin plats hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0