Kung av sand

Det har tyvärr inte blivit någon uppdatering, men datorn har inte varit ledig eller så har den varit  och avstängd. 
 
Fast jag har ju i och för sig inte bara suttit inne, utan även badat lite, gått ut ätit, solat och såklart seglat. Bilder och sådant kommer upp när jag kommer hem eller efter åhus beach handboll. Från onsdag till idag har vi varit på marsstrand , från idag tills på söndag ska vi vara här i skärhamn, på söndag kärringön, och sen på måndag ska vi till lysekil där jag senare på kvällen åker hem.

Sen på tisdag ska vi till långasand och sen åhus, så uppdateringen blir allt annat än bra.
Men nu ska jag vara lite social..

tusen kyssar till mina brudar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0