livet leker

Nu har det inte blivit någon uppdatering igen men så blir det när man har semester.

Igår åkte jag in tidigt till heden och mötte upp amelia och emma. Där inne gick vi runt några timmar i hettan och kollade på massa go handboll. Senare på kvällen åkte jag hem och bytte om och packade väskan för att åka till albin. På kvällen hos albin blev det poolbad, underbart grillad mat och sen skräckfilm. Alla sov senare över, och jag däckade nog runt halv tre. Jag var verkligen jättetrött efter en hel dag på heden.

Idag gick vi upp ganska tidigt, åt frukost sen in och kolla finalerna, tyvärr kom inget backa lag längre än till semifinal, det var ju ändå bra jobbat men hade velat se något lag i finalen. När semifinalerna var slut gick em, amp och jag på ett cafe, snackade lite sen åkte jag hem. Orkade inte kolla på finalerna.

Nu ska jag ringa min mor, äta något sen ta en powernap, för jag är så himla trött. Sedan ikväll åker jag och emmsan kanske till long beach tills på tisdag ! :D

Bilder kommer efter sovstunden, haha. Och var ute i det varma vädret nu ungdommar, ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0