My pretty love

Love to you darlin' ♥




Måste säga att denna tjejen har ett av världens snällaste hjärtan.

Alltid snäll och helt underbar mot alla. Mycket kärlek till dig hjärtat, hoppas du blir glad när du läser detta, haha jag lovade ju dig ett litet inlägg. Jag kan ju hålla på i all evighet och skriva snälla saker om dig men måste ju tyvärr sova så det blir en kort variant, den långa finns i mitt hjärta. Jag är väldigt glad att vi är vänner , jag kan alltid prata med dig och jag litar 100% på dig. Jag kan verkligen snacka om allt och det stannar hos dig. Du är alltid så glad och säger nästan aldrig nej, vi borde verkligen ses mer än vad vi gör. För det är alltid kul att vara med dig hjärtat, du kommer alltid vara en kär vän, puss på rumpan och godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi fan va söt du är becca sitter här med årets leende nu!! Du är verkligen en äkta vän och du är ingen falsk person.Det är därför jag tycker om dig så jävla mycket.Hoppas att vår vänskap håller i sig och jag kan säga att du är verkligen en utav de få jag kan lita på. Underbara Rebecca, jag älskar dig <3

2010-07-10 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0