semifinal tyskland - spanien

Idag var det jobb och fick såklart glass idag med, haha.

Nä men har fått glass väldigt många gånger, men det är jag bara tacksam för. Nu är det bara två dar kvar sen är mitt sommarjobbande över. Efter jobbet åkte jag in till heden och mötte upp sandra, kollade lite handboll och vid sex åkte jag hem. Väl hemma var det någon chef från mammas jobb, han kom från england så nu fick vi sitta och snacka eneglska hahah. Min engelska är ju inte heller den bästa, lite pinsamt, men god mat var det.

Tro det eller ej men nu ska jag kolla vm, semifinalen. Själv tror jag på tyskland, sen blir det nog en dusch och sängen. Skriver kanske lite senare.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0