Snart är det jag som är kung !

Hemma igen efter sista sommarjobbsdan , härligt !

När jag gick fick jag en jättesöt liten blomma, tack så mycket. Efter jobbet blev det lämna in några papper sen stan, där jag äntligen köpte en transperant (typ genomskynlig) svart skjorta. 99 spänn också, som hittat. Skulle kollat lite matcher på heden men manu som var med mig skulle hem så vi sket i det. Jag ska ju ändå kolla imon med amelia och emma så det gjorde inget.

tusen tack manuälskling för att du följde med till stan och köpte den efterlängtande tröjan ♥

För en stund sedan var jag ute och solade, gött med soligt väder nu. Men jag fick några eksem på knäna så jag var tvungen att gå in. Sen ska jag förska att uppdatera min blogg lite mer, en av söta manu's önnkningar.

Nu ligger jag inne och mölar i mig ostbågar innan middagen, perfa !


lillasötablomman jag fick :)



dagens inköp.


dagens outfit












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0