årets midsommar , flopp !

jahopp så var det midsommar, och jag är fortfrande sjuk.

Nu har resten av familjen åkt till varberg för att fira där, sen kommer dom hem en snabbis hämtar mat och åker vidare till pappas kompis och har en grillkväll där. Vad ska jag hitta på då ? jävla hosta och huvudvärk ! Det hjälper inte heller att knarka huvudvärkstabletter & det är inte bra för levern att äta det tre dar irad, hela tiden.

Tänkte göra mig en onyttig räkmacks-rulle med ägg, majonäs och räksallad. MUMS ! sen tänkte jag gå ut och lägga mig och sola lite, om det inte blåser för mycket då. Men vädret ser ju fint ut när jag kollar ut genom köksfönstret.

Vid ett ska jag sen göra en sallad och hänga upp tvätten för pappa. Hur resten av min dag ser ut vet jag inte. Hade tänkt vara med tjejerna men vad ska jag hitta på om jag inte ens orkar gå till busshållplatsen typ.. ?



observera angelicas snygga strumpor !



min goda, men onyttiga räk-ägg rulle !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0