Baby it's a wild world

Dålig uppdatering idag, haft en very busy day.

Först var jag på backaplan med pappa och syskon för att köpa lite saker sen vidare till brunnsbo där vi tog varsin glass. Efter det åkte vi till våran kusin som fyllde år. När vi vart där en stund körde pappa hem mig till mamma. Vid sex åkte jag och sandra och träffade issa och sen åkte vi till masten och satt och snackade, jag säger bara en sak, favorit i repris

Nu ligger jag i sängen, med laptoppen på magen och tv;n på.

Imon ska jag jobba har jag bestämt. Den här jävla förskylningen vill ju inte ge sig. Nu när hostan börjar bli lite bättre *peppar peppar*  så börjar jag få var i ögonen, så jag ser typ ingenting. Måste tvätta dom var tionde minut för att jag ska se något och så ska det ju inte vara.

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Orkar inte vara sjuk mera. Vill jobba utan att behöva vara sjuk..vill kunna orkar göra saker efter jobbet.

Har iallafall gjort mig ett glas färskpresat apelsinjuice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0