Been there, done that !

Mrl:n blev inställd för att dom glömt sätta in en vikarie.

Istället blev det lite springning på bandet. Skönt med lite motion iallafall. Kom hem för en stund sen har precis duschat och sitter bara i underkläder nu , porrigt eller hur. Ska bara äta lite mat, grillat tror jag det blir, sen fixa mig så bär det tillbacks till backa. Inatt sover jag hos älsklingemma. Imorgon är det studiedag och sen träning. ( ja, vi går fortfarande i skolan *buhu* )

Senare idag får jag se vad vi hittar på, julia och sandra kommer sen också skulle jag tro. Amelia ska ju sova hos sin boy, undra vad dom kommer göra inatt, höhö.

TTYL



you make my days honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0