did you come alone ?

Min midsommarafton firar jag iår hemma, helt ensam, inga jordgubbar, ingen sill, ja ni fattar.

Men så blir det väl när man är sjuk, buhu. Alla andra har ju andra planer också, och inte orkar jag åka någonstans där det kanske blir något eller ett ställe som ligger 200 år härifrån..

Jag får väl hitta på något kul själv, bada kankse ? nä inte humör för det. Men jag börjar må bättre nu bara jag inte behöver prata, "bara" hostan kvar.. så det är ju positivt

Så om någon vill mysa är jag ett telefonsamtal bort ;)

Dagens outfit ;





jeans shorts - hm
skärp - lindex
lila tröja - hm



Kommentarer
Postat av: SANDRA

awwwwwww desamma GÖMMS !

2010-06-25 @ 21:46:30
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0