Godnatt

idag har det bara varit "klassens dag"

Där vi och 9G åkte till delsjön och solade, badade och grillade. På eftermiddagen/kvällen var det handbollsträning. Men eftersom vi inte hade några tränare blev det en plöjträning där vi bara spelade lite handboll och massa fotboll. Måste säga att jag är grym. Förutom i slutet då jag skadade mina stackars tår så jag har fått halta runt efter det. Nu mår dom lite bättre hoppas på att allt är bättre imon.

Imon börjar vi tolv, men vi skulle samlas tio i tolv i ett klassrum. Sen blir det iallafall niornas avslutnings lunch. Sista gången jag äter i bamba på skälltorp. Lite sorgligt men ändå skönt att snart få börja med något nytt. Efter lunchen blir det hem och packa väskan med träningskläder och saker till skolavslutningen på fredag sover över hos Emma , i think.

Nu ska jag lägga mig och sova så jag får min beauty sleep, ha en bra dag imon, kyss !
Godnatt

Älskar dig hjärtat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0