Grillning hela natten

Fan vilken underbar dag studiedag !

Det är exat såhär det ska gå till, som dom säger, det bästa kommer oftast oplanerat. Vid åtta tiden satte vi upp tält och började göra en brasa i åketorp. Framåt kvällen började det ramla in fler och fler personer. Brasan och bergsprängaren höll sig inponerande hela natten. Alla satt ute vid brasan tills några kom på den dumma iden att dom ville sova.

Det var jättekul och trevligt för det mesta, sen hände det lite saker. Blev lite tjat. Jag är inte säker på vad eller varför så ska inte ta upp det här, som en viss bloggare alltid gör ! Visa saker ångra jag att jag sa igår, förlåt. Men ni är långt ifrån oskyldiga. Det är väl bara det att jag har stake nog att stå upp och erkänna om jag har gjort fel.

Vid sex åkte jag och emma till donken, åt frukost sen gick vi hem till henne, där vi la oss och sov på hennes studsmatta. Vid elva gick vi in och la oss och sen sov vi till kl 16, senare vid fem var det träning.

Efter träningen träffade jag älskling en stund, saknat honom,  finaste killen !

Idag har jag känt mig helt borta. Är nog inte så bra för mig att dygna, min kropp orkar inte det helt enkelt. Nu ska jag sova , imon blir det städa skåpen sen gå på cafe med madde ! ♥


Kommentarer
Postat av: JOLIN

Hahaha you go girl!

2010-06-14 @ 23:08:57
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0