if i only knew back then, it is no geting over you.

Känner mig lite bättre, och ett tips om man orkar, är att fixa sig fast man inte ska göra något speciellt eller om man är lite krasslig.

För det gör självkänslan en väldigt bra knuff. Om man går runt när man är sjuk med fett hår, inget smink, helt hängig och sen när man mår lite bättre duschar man, sminkar sig, sätter på sig lite snygga kläder, voula så ser man själv en jätte förändring. hahah jag gjorde det iallafall.

Nu har jag fixat mig lite , gick ut och solade lite förut men det blåste för mycket, ikväll har jag inga planer än. Får se vad som dyker upp. Annars blir det väl en mysig hemmakväll med mig själv i ett mycket stort hus, haha. Det ska ju gå en bra film klockan nio så..

Ska nog göra lite mat också, börjar bli lite hungrig...

Årets midsommar outfit kommer upp lite senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0