SOMMARLOV

Min data har ju dött och jag har spenderat senaste natten hos emma, därför har det inte blivit någon uppdatering.

Idag har vi iallafall slutat skolan, äntligen ! SOMMARLOV. Jag fick 285 poäng, väldigt nöjd !

Sen blev det hem till sandra där vi firade med cider och jordgubsstårta, väldigt gott. Massa skratt blev det också. Ikväll skulle några grilla men jag åker hem och är med min kära familj istället, behöver lite lugn och ro.

Nu ska vi iväg till brunnsbo och kolla på dom som ska på bal, sen åker jag hem. Imon blir det upp tidigt för att åka till stan  och köpa lite presenter, sen iväg till jolin för att ha en mysig grillkväll.

Summer 2010 , here we come.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0