tre månader sen..

Idag exakt är det tre månader sen du försvann från vår jord älskling.

Tänker på dig varje dag. Tänker på den dan jag fick samtalet av amelia att du hade somnat in, och ja kommer ihåg den sista gången jag såg dig. Dom sista orden du sa till mig, dom tre sista orden som betyder så mycket. Jag tänket tillbaka till alla glada dagar med ett lite leende på läpparna. Tänk vad mycket vi hann uppleva tillsammans. Undrebara minnen, alla gånger vi tältade, smet ut, gjorde busiga saker. Alla minnen är jätte betydelsefulla.

Detta är jättejobbigt och jag kan börja gråta när som helst men försöker att bita ihop, försöker hålla upp en mur som inte visar så mycket. Det känns bara som det blir jobbigare om jag skulle visa. Jag älskar dig och kommer alltid göra det. Saknar ditt skratt, dina kramar, dina skämt, dina jidder, din lukt, allt !

Det är så jävla tomt utan dig och det finns inte en enda männiksa som kan fylla den platsen. Jag går och väntar på ett samtal, ett sms eller dig komma gående. Först nu börjar jag inse fast jag inte vill, att du är borta föralltid från denna jord. Det kommer dröja en evighet innan vi träffas igen och det känns outhärdligt när man tänker så. Kan skriva en hel bibel om dig älskling för du var så himla underbar. Men måste sluta nu..

Du kommer för alltid finnas för mig Sara Victoria Bergman Uusimäki ♥


Kommentarer
Postat av: Shiralee

Så fint skrivit, kollade precis på dokumentären där Victoria va med. Så stark, så fin och verkligen full av glädje. Livet är verkligen orättvist.

2011-08-31 @ 09:06:07
URL: http://shiraleemcgowan.blogg.se/
Postat av: Marita

Underbart vackert skrivet och jag såg också dokumentären. Victoria kan lära oss mycket. Hon verkade oerhört stark och modig trots att hon var så ung. Det är så sorligt när unga dör på det här viset.

2011-10-08 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0