Trött

hej jag heter rebecca och jag har slappat bort hela denna dan.

Är jätte trött och har varit det enda sen i torsdags. Idag har jag inte gjort någonting alls. Bara legat framför tv:n och slappat, sovit lite också. Skulle först åkt till backatorp och sola med julia och kanske sandra men det är ju 70 mil dit upp. Nu ångrar jag det. Sen frågade sara om jag ville följa med och softa någonstans, men sa nej därmed. Har inte orkat göra någonting alls.

Nu tänkte jag ställa mig och baka, men så fastnade jag framför datorn...
Imon börjar jag tio iaf, så jävla nödvädigt och skönt. Hade aldrig kommit upp halv sju annars.

Skriver mera sen när jag har något att skriva om. Min hjärna är inte riktigt med nu, tror den fortfarande sover.
Balbilder hittar ni här : Julias blogg , Amelias blogg , Sandras Facebook (Sandra Magnusson , på fb) ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0