Videon från balen

Har precis kollat klart på videon från balen.

Och gud vad jag skämmer ut mig, och dansa kan jag ju inte göra, haha. But do you know what. I dont give a fuck. Jag hade jättekul på balen och kommer alltid minnas den kvällen så jag skiter i om jag inte kan dansa hah.

Tack för alla år på skälltorp har varit jättekul. Nu är den sista "riktiga" skolveckan slut. Nu är det bara friluftsdag imon och sen, tomma skåpet, niornas lunch med mera. Skönt att det snart är sommarlov. Tack för tiden på skälltorp iallafall, och alla männiksor jag lärt känna. ♥



Älskar er


Kommentarer
Postat av: JULIA

älskar dig beccisen

2010-06-10 @ 18:55:29
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0